lauantai 3. joulukuuta 2016

Imetystukea


  ~ Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään mä ihan lähelläin.
Niin lämpimänä vasten oot sä minun kylkeäin
Siihen mä jään
Sä tuot niin hiljaa kätes rinnallein
Mä sanon kultasen, mä näin tahdon olla vaan....~


Tänään oli jälleen imetystuen kurssipäivä. Ihanaa äidin omaa aikaa ja vielä tärkeän ja mielenkiintoisen asian parissa. On hienoa kun huone on täynä erilaisia naisia ja kaikki haluavat tukea imetystä ja tehdä sen eteen vapaaehtoistyötä.
Tammikuussa on vielä yksi kurssipäivä ja sen jälkeen olemme ryhmäläisten kanssa valmiita tukiäitejä!


Neulotulla tissillä on helppo näyttää miten esimerkiksi käsin lypäminen onnistuu

Haluan itse omalta osaltani edistää imetystietoutta ja imetysluottamusta.
Äideille lisää luottamusta itseensä, vauvaansa ja rintoihinsa! Ne kyllä hoitavat hommansa. Monet äidit haluavat imettää mutta imetys päättyy hyvin usein puhtaasti tiedon puutteeseen. Ihan kuin itselleni kävi esikoisen kanssa ja se harmittaa yhä paljon.

Tästä rakkaalle miehelleni kauppakassi! ;)

Kotiin tullessa kävin ostamassa itselle konvehtirasian. Suu makiaksi ja blogitekstiä kirjoittamaan. 




Jokainen pisara äidinmaitoa on kultaa.
Jokainen imetys on arvokasta.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti